Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące dyżury ekodoradcy
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 9 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:00 – 11:00, 16 kwietnia 2025 r. w godzinach 9:00 – 1...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Przekaż 1,5% podatku dla Organizacji Pożytku Publicznego z terenu Gminy Mierzęcice
    Szanowni mieszkańcy. Jak co roku zwracamy się z prośbą do wszystkich ludzi dobrej woli o wspólne zaangażowanie w kampanię umożliwiającą przekazanie 1,5% podatku dla Organizacji Pożytku Publicznego ...
  • Baner informujący o realizacji zadania Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice
    Ruszyła kolejna edycja Mojego Prądu – programu dofinansowań do mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Mój Prąd to niezwykle popularny program umożliwiający otrzymanie dofinansowania na zakup fotowoltaiki oraz towarzyszących jej urządzeń. Kolejne edycje programu (a było ich już pięć) cieszą się dużą...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych

14 grudzień 2012

Wirujące farby

„Nauka przez zabawę – wirujące farby”  to temat pokazowych zajęć, które odbyły się 11 grudnia  w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Nowej Wsi.

 

W zajęciach prowadzonych przez Panią Ewelinę  brały udział wszystkie przedszkolaki. Pani opowiadając i eksperymentując pobudzała wyobraźnię dzieci, a dzieci  mieszając różne kolory farb, dowiedziały się jak powstają kolory pochodne i utrwaliły sobie wiadomości o kolorach podstawowych. Poznały nowe fizyczne pojęcia jak „grawitacja” i „siła odśrodkowa”. Korzystając z maszyny do mieszania farb poznawały działanie tych sił. Na koniec każde dziecko własnoręczne wykonało „magiczny obraz” przy wykorzystaniu farb i  tajemniczego „kręciołka”. Każda praca była wyjątkowa  i jedyna w swoim rodzaju.